Skip to main content

ЛОГОПЕДСКО-ДЕФЕКТОЛОШКО-ПСИХОЛОШКИ КОНГРЕС 2022

На 9ти и 10ти април оваа година се одржа ЛОГОПЕДСКО - ДЕФЕКТОЛОШКО - ПСИХОЛОШКИ КОНГРЕС 2022.


Предавачи на конгресот беа:
- проф.д-р. Горан Ајдински, доктор по дефектолошки науки;
- проф.д-р. Ана Фрицханд, доктор по психолошки науки;
- м-р. д-р.спец. Олга Јотовска, педијатар;
- м-р. Тина Васков, невропсихолог;
- м-р. Фики Гаспар, м-р. по педагошка психологија;
- м-р.спец. Бојан Богдановски, клинички логопед - специјалист, м-р. по С.Е.Р. од областа на интелектуалната попреченост и аутизам.

Еден од предавачите бев и јас, каде имав излагање на темите:
▪️Задоцнет говорно-јазичен развој;
▪️Приказ на третман на пациент во живо;
▪️Афазија.



Благодарност до м-р. Фики Гаспар и ГАСПАР центарот кои ја овозможија реализацијата на овој проект. Благодарност до сите 80 учесници кои го следеа настанот во живо и преку платформата Zoom. Благодарност до Телевизија Сонце, кои медиумски го испратија настанот. А можеби и најголемата Благодарност е до милото детенце Никола и неговото семејство кои прифатија да бидат приказ за третман на конгресот.



Само со колегијална поддршка, стручно знаење и размена на знаења можеме да бидеме добри теоретичари и практичари.

slp.Бојан❤


Линк до видео од настанот:
https://www.youtube.com/watch?v=BhwQEYWho44&t=24s

Instagram: @slp.bojan
e-mail: slp.bojan@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

Развој на изговорот на гласовите

И склучително важно е децата уште од најрана возраст, уште во прелингвалниот период, да се стимулираат на тој начин што родителите ќе им пеат со сопствениот глас песнички со најразлична мелодија и интонација на мајчин јазик, ќе им зборуваат чисто и правилно како да зборуваат со возрасен човек додека остваруваат контакт со очи, ќе ги запознаваат со најразлични звуци од околината, нема да зборуваат на т.н. ,,бебешки” јазик со децата, нема да ги изложуваат своите деца на модерна технологија, што е исклучително штетно за нивниот целокупен развој. Кај секој поединец уште во најраната возраст постои природна предиспозиција за усвојување на говорот и јазикот, освен ако не станува збор за некое развојно нарушување кое го запира развојот на аудитивната перцепција и дискриминација, односно го запира и/или оштетува говорно - јазичниот развој. Доколку постои адекватен развој, се очекува редоследно детето: 1. Преку плачот да биде стимулирано да ги усвои самогласките. Да го перцепир...

Кога треба да се посомневаме во развојот на нашето дете?

Секој млад родител, особено во ова време, стравува за тоа дали неговото дете се развива добро. Честопати родителите прво се консултираат со нивните пријатели или роднини, за тоа дали е се во ред со нивното дете, и дали треба да побараат стручна помош или нема потреба од истото. Во овој текст, зборуваме за нарушувања и потешкотии кои укажуваат на тоа дека нешто не е во ред во развојот на детето и постои потреба од преглед од стручно лице. Тука се вбројуваат: Неорганизираност и нарушување на моториката Хипотонија, пареза, парализа, недостаток на рамнотежа, потешкотии во одењето, трчањето и скокањето, потешкотии во латерализацијата, недостаток на визио-моторна координација (координација око-рака), неорганизираност на моториката на прстите, потешкотии во моториката во мирување, норганизирана координација на горните, долните или на горните и на долните екстремитети, потешкотии во изведувањето на налози, неорганизираност на мускулатурата на лицето, неправилно држење на моливот, друго.  Н...

Фази на типичен развој

Иако секое дете има свој индивидуален развој, кој може во одредена мера временски да биде поразличен од развојот на друго дете, сепак се водиме според фазите на типичниот развој, каде секое отстапување од истите треба да биде разгледано и проценето од страна на стручно лице. 0 - 3 месеци При кревање на детето во раце тоа успева самостојно да ја држи исправено својата глава, успева да ја подигне својата глава додека лежи на стомак, се обидува да го подигне својот труп во лежечка положба на стомак, така што се потпира на подлактиците, додека лежи на грб симетрично ги движи нозете и во истите гледа, може да ги доближи рацете една до друга, започнува да го развива фатот, односно ја отвора и затвора дланката, може да фати бебешка играчка со раката, но за истата да покаже краток интерес, односно брзо да ја фрли, остварува контакт со очи, со поглед ги следи движењата во негова близина, реагира на звуците од блиската околина, ги продуцира вокалите, покажува променлива интонација за време на пл...